Togrul Muxtarov

Ən kasıb ölkədən tutmuş ən zəngin millətə qədər, istənilən cəmiyyətin irəli getməsi və inkişafı üçün açar- təhsildir. Təhsil şəxsiyyətin inkişafı üçün müthiş alətdir. Məhs təhsil sayəsində bir kəndlinin qızı həkim, şaxtyorun oğlu- şaxta direktoru və bir fəhlənin övladı isə böyük millətin prezidenti ola bilər.

Məni Bağışla 2…

4 Şərh

Məni Bağışla 2-ci hissə

Evə qayıdırdım, ağlımdan heç çıxmırdın…

Fikirli-fikirli qulağımda qulaqcıqla musiqi dinləyib olub keçənləri fikirləşirdim. Nə etdiyimi və nə edəcəyimi…

Darıxırdım. Sənin üçün darıxırdım. Bilirəm hiss etmirdin amma nələr çəkdiyimi özümdən başqa bilən də yox idi. Sadəcə kiçik bir ağrı hiss etdim. Dünyalar fırlanır. İlahi olmadığım bir aləmə düşmüşdüm.

Atamı gördüm oğlum dedi…

Ata…

Səninləyəm nəhayət ki səninləyəm. İlahi Şükür. Ama o bunu istəmədi geri qayıt dedi. Geri qayıt…

Gözlərimi açdım Anam yanımda idi, ətrafım qohumlar, dostlar, yoldaşlar amma səni tapa bilmədim…

Son 4 günümü xatırlamırdım. Komadan yenicə ayılırdım…

Anamı qucaqlayıb gözlərimdən bilmədən yaşlar axdı. Bu hissi ilk dəfə idi keçiridim. Onun üçün çox darıxmışdım. Hətda ağıla gəlməz dərəcədə çox, heç bir zaman onu çox istədiyimi deyə bilmirdim nə edim bu alınmırdı nə edim ki, heç bir zaman Ana sənsiz yaşaya bilmirəm deyə bilmirdim, nə edim…

Sən də burda idin…

Son məktubundan çox az hissəni xatırlayıram, 1-2 dostumdan başqa bilən yox  idi səni sevdiyimi, sənə bağlandığımı, səninlə olmaq istədiyimi…

Hamı burda idi nəhayət ki. İndi artıq sözlərimi deyə bilərəm.

Əziz Anam: Səni çox incidib az könlünü almışam, bilirəm ki nə etsəm də sən məni çox sevirsən, bilirəm ki səni çox incitsəm də sənin mənə olan sevgin heç bir zaman bitməzdir. Səni üzdüyümə, əziyyət verdiyimə görə Məni Bağışla…

Əziz bacım: bilirsən ki həyatdan Anamızdan başqa mənə əziz olan sənsən və səni dünyalar gəlsə belə dəyişmərəm ama nə edim bunları yalnız indi sənə deyə bilirəm, bilirsən ki Atamız getdikdən sonra Anam və Sən  mənim həyatımın mənası olmusunuz amma sən bunları hiss etdmirdin buna görə Məni Bağışla…

Və sən: Səni çox tez tanıdım və tez də sevməyə başladım. Sənin məni sevəcəyinə və hal-hazırda yanımda olacağına inanmazdım, bəlkə də sevmirsən amaindi yanımdasan və hər zaman yanımda oldun. Bilirəm ki, sənin könlün başqasındadı amma hər zaman məni sevəcəyinə ümid edirəm…

Səni sevdiyim üçün MƏNİ BAĞIŞLA…

SON SÖZLƏRİM SİZLƏRİ ÜZƏCƏK ATAMDAN SONRA BU SİZLƏRƏ AĞIR GƏLƏCƏK , AMA NƏ EDƏ BİLƏRƏM SON OLARAQ MƏNİM SİZLƏRƏ DEYƏCƏK BUNDAN ARTIQ SÖZÜM QALMIR…

MƏNİ BAĞIŞLA…

Müəllif: Mukhtarov

11/05/1991 Azerbaijan, Blogger

Məni Bağışla 2…” üçün 4 cavab

  1. Bagishla… Heqiqeten de bu sozun onunde durmaq mumkun deyil…Sadece calishmaq lazimdir ki, sevdiklerimizi ve bizi sevenleri incitmeyek ki, bagishla demeye ehtiyac olsun…

    Menim xowuma geldi:)

  2. Cox gozel meqaledi ama ATA ile bagli cumleleri anlamadim

Bir cavab yazın

