Togrul Muxtarov

Ən kasıb ölkədən tutmuş ən zəngin millətə qədər, istənilən cəmiyyətin irəli getməsi və inkişafı üçün açar- təhsildir. Təhsil şəxsiyyətin inkişafı üçün müthiş alətdir. Məhs təhsil sayəsində bir kəndlinin qızı həkim, şaxtyorun oğlu- şaxta direktoru və bir fəhlənin övladı isə böyük millətin prezidenti ola bilər.

Məni bağışla…

5 Şərh

Məni bağışla

Bunu yazmaq istəmirdim. Amma fikirləşdim ki, bu real olan hadisənin sizərin bilməsi və  həyatda olanları çətin də olsa təhlil etmək lazımdı.

Nədənsə başlamaq lazım idi və başladım da. Ona çox bağlanmışdım, ayrı qalmaq istəmirdim. Çox xoşuma gəliridi. İtirmək qorxusu məni özümdən çıxarırdı.

Nə edəcəyimi bilmirdim. Amma ona çox güvənir həm də inanırdım…

Çox gözəl günlərimiz keçirdi, hərdən dalaşırdıq ama inanıram ki, bu hər bir sevənin arasına olmalıdır. Bir gün də belə oldu özümü ona kügün kimi göstərməyə çalışdım.

Axşam aldığım mesaj isə bu oldu…

Canım yəqin mənim barədə düşüncələrin dəyişib bu neçə gündəki hərəkətlərimə gorə sənə bir neçe sözüm var uzun olacaq amma ürəyimi boşaltmaq istəyirəm. Canım mən çox qəribəyəm və çox dəyişkənəm bilirsən bu məndə nə vaxtdan olub düz 6 il bundan qabağ avqustun 17-si səhər saat 7-də mamamı itirdikdən sonra olub ondan sonra da düz 4-ay mən şokda olmuşam 4-ay özümə gələ bilməmişəm daha sonra özümə gəldim və 2-il atamla tək yaşadıq mənim isə 13-14 yaşım var idi o müddətdə isə bilmirdim dərs oxuyum ya yəmək bişirim, ya ev yığışdırım, ya paltar yuyum. Həyatıma nifrət edirdim amma atam mənə həmin müddətdə həm ata həm mama oldu mənə dəstək oldu və birlikdə bu çətinlikləri keçdik, amma hər axşam atam da mən də mamanın şəklinə baxıb ağlayıb yatır gəcə yuxuda mamanı görür yənə durub aglayırdıq yatırdıq daha sonra ata mənim təkidim ilə evləndi və bacım oldu onda 1 az xoşbəxtlik yaşadım amma gözüm qabağənda mamamın yerində başqasını görmək hissi çox dəhşətimiş mən bunu sonradan bildim və heyatım hemişə gözü yaşlı keçib mənim üçün həyat yalnəı əzabdan ibarət olub və həyatəımın o anında səninlə tanış oldum. Əvvəl dost kimi danışdıq sonra sevgili olduq.

Düşündüm ki mənə dəstək ola biləcək yeganə insan sənsən və elə də oldu. Sən mənə hər zaman dəstək oldun amma mən sənin qedirini bilmədim hər gün nə iləsə dava salıb qəlbini qırıram sonra isə səndən xəbərsiz oturub ağlayıram canım mən çox pisəm özüm-özümə nifrət edirəm və yalnız ölmək istəyirəm başa düş mamamsız həyat yoxdu mənə, mamamın yanına getmək istəyirəm.

Səni deyimki çox istəyirəm amma mən sənə layiq deyiləm, mən ancaq ağlamaq üçün yaranmışam sən isə gülməyə hər zaman xoşbəxt olmağa layiqsən😦

Məni bağışla belə olmağını istəməzdim…

Bağışla.

Bu məktubun cavabını tezliklə…

Ardı var.

Fikirlərinizi yazmağı unutmayın.

Müəllif: Mukhtarov

11/05/1991 Azerbaijan, Blogger

Məni bağışla…” üçün 5 cavab

  1. Dəhşət…Doğrudan real həyatdandı?

  2. Çox qarışıq hekayədi.Heç bir şey çatmadı.:(

  3. Sevgi…….its other world……ToTo

Bir cavab yazın

