Togrul Muxtarov

Ən kasıb ölkədən tutmuş ən zəngin millətə qədər, istənilən cəmiyyətin irəli getməsi və inkişafı üçün açar- təhsildir. Təhsil şəxsiyyətin inkişafı üçün müthiş alətdir. Məhs təhsil sayəsində bir kəndlinin qızı həkim, şaxtyorun oğlu- şaxta direktoru və bir fəhlənin övladı isə böyük millətin prezidenti ola bilər.

“Mənim Arzularım”

5 Şərh

Uşaqlığımın çox hissəsini xatırlamasam da bəzi bir anlıq xoşbəxt olduğum hissələri hərdən yadıma gəlir. Bilirəm nədən ama elə düşünürəm ki, nədənsə xoş günlərim bir o qədər çox olmayıb bu onun səbəi ola bilərdi. Uşaqlıqdan arzuladığım bir şey vardı bu  heç də Həkim, Müəllim, Kosmonavt olmaq deyildi. Fikirləşirdim böyüyəndə fərq etməz hansı vəzifədə olursa-olum sadəəcə və sadcə rahatlıq istəyirdim.
Fikirləşə bilərsiniz bu nə cür ola bilər ama izahını verim. Təbii ki, uşaqlıq arzuları bitməzdi, istəyirdim xarici maşınım olsun , işlədiyim yerə isə Kostyumda gedim…
Xoşbəxt bir ailəm olsun, hər zaman bir-birimizi anlayaq evimizdə söz-söhbət olmasın. Mən işdən evə qayıdanda o məni gülərüzlə qarşılasın sadə bir gecə yeməyindən sonra isə ailəmə vaxt ayırım.
İllər keçir zaman hər şeyi dəyişməyə insanı vadar edir. Hər addımında doğmalarını itirmək azrularımın yavaş-yavaş puç olmasına gətiridi… 
Təəssüf ki, bu belə imiş sən sadəcə xəyal qur və bu xəyalların nə zaman gerçəkləşməsi isə Allahımızın əlindədir.
Bəlkə də heç bir zaman bu reallığa qovuşmaz ama yenə də…
Allahımdan sabahımı görməyimi istərdim və bildiyim halda ki, bu mümkün deyil, ondan sadəcə mərhəmət və sadə bir hıyat istərdim bu Mənim Arzularım olmasa belə…
Çox pessimist insanam bilmirəm çətin ki dəyişim, əgər dəyişsəm bəlkə də bu bir Allahımın mənə bəxş etdiyi bir möcüzə olardı.
Bilmirəm bu arzum nə qədər mənalı alındı ama bir insanın həyatının daima dəyişməsi və bunu gözə ala bilməmən… 
Ehh…
bu nə qədər davam edəcəy? 
Mən Kiməm? 
Niyə mən?? 
Bu suallar məni çaşdırır, özümü tanıya bilmirəm və bilirəm ki, hər zaman nə üçünsə darıxıram buna bir CAVAB tapa bilmirəm…
Sonda İsə ən çox dinlədiyim bir musiqini sizinlə paylaşmaq istərdim

Fikirləriniz mənim üçün önəmlidir…

Redaktəsiz.

Müəllif: Mukhtarov

11/05/1991 Azerbaijan, Blogger

“Mənim Arzularım”” üçün 5 cavab

  1. qardaw yaxsidi ama axiri 1az xowuma gelmedi cunki sen o qeder gucsuz deyilsen pessimist de deyilsen men seni hemise heyat dolu gormusem arada hamida problem olur. . . qeseng arzulardi INSALLAH yerine yeter hetta oxuyan da 1 fikir geldi aglima sabah yadima salrsan deyerem

  2. Cox duygulandim. In$eallah arzularina catasan………..

  3. Cox duygulandim. In$eallah arzularina catasan…………..

  4. BƏZİ SəHVLER VAR ONLARI DÜZƏLTMƏNİZİ XAHİS EDİRƏM!!!!!!!

Bir cavab yazın

