Togrul Muxtarov

Ən kasıb ölkədən tutmuş ən zəngin millətə qədər, istənilən cəmiyyətin irəli getməsi və inkişafı üçün açar- təhsildir. Təhsil şəxsiyyətin inkişafı üçün müthiş alətdir. Məhs təhsil sayəsində bir kəndlinin qızı həkim, şaxtyorun oğlu- şaxta direktoru və bir fəhlənin övladı isə böyük millətin prezidenti ola bilər.

Son 20 qəpiyim…

8 Şərh

20 qəpik

Son 20 qəpiyim...

Həyatda hər kəsin başına gələ biləcək bir hadisədən sizlərə danışmaq istərdim.

Universitetdə oxuyurdum 1 və 2-ci kurslar mənim üçün elə də asan keçməyib. Hər halda yaşamağa davam edirdim sadə bir insan kimi. Bəzən pulum çox az olurdu, bəzən olmurdu tələbə həyatının ağır anlarını yaşayırdım. Aldığım 50 manat stependiya ilə 1 ayımı yola verirdim. istəmirdim ki, evdəkilər mənə görə əziyyətə düşsünlər. Ona görə də hər bir işimi ağılla görməyə çalışırdım və pulumu da necə xərcləməyin yollarını tapmışdım ki, hər ayın axırına kimi çatsın. Beləliklə mən tələbəliyin nə olduğunu anladım. Oktyabr ayı bitdi və Noyabr daxil oldu , ayın ilk 10 günlüyündə artıq stependiyalar gəlirdi hər ayın 8-i. Artıq Noyabr ayının 8-də mənim pulum demək olar ki yox idi, fikirləşirdim ki bankomkata yaxınlaşıb rahat pulumu ala bilərəm və daha heç nəyə ehtiyyac qalmaz. Ama sən saydığını say gör fələk nə sayır misalı yadıma heç düşmürdü tərslikdən pullarımız da köçməmişdi. Mənə isə qalan son 20 qəpiyimi Universitetdən çıxandə cibimi yoxlayanda gördüm və təbii ki bununla da evə gedə bilməzdim. Xalamgildə qalırdım və onlar da Qaradağ rayonu Lökbatan qəsəbəsində yaşayırdılar, ora isə maşurutlar 30 qəpiyə aparırdılar. Hələ o maşuruta minmək üçün daha bir maşurut dəyişməli olurdum ona görə də son 20 qəpiyimi necə və hansı maşuruta verməyimi, evə necə gedəcəyimi fikirləşirdim. 

Bu fikir ilə yolu keçirdim fikirləşmirdim ki, keçid var ya yox. Nə sağa nə dəki sola baxdım ama bircə uzun siqnalın qulağlarımı az qala batırdığını eşitdim o an özümdə deyildim xoşbəxtlikdən maşının tormoz sitemi yaxşı işləyirdi . Özümü o qədər pis hiss etdim ki, üzrxahlıq etdim düzü sürücü bunu heç vecinə də almadı eləcə ağzından çıxan milli  “xoş sözlər”i dedi. Açığı razılaşmaq olar məndədir günah ama nə edə bilərəm,  o necə fikirləşə  bilərdi ki mən nə səbəbdən yolu bu cür başlı-başına keçirəm. Mənə adət deyil yolun ortasından keçmək ama bu dəfə belə alınmışdı.
Nə isə uzun sözün qısa forması, ağlıma bir fikir gəldi .

playstation2

playstation2

Adətən qrup yoldaşlarım Universitetdən çıxandan sonra PlayStation-a  Futbol oynamağa gedirlər . Mən isə çox oyun həvəskarı deyiləm ama mənə evə getməyə pul lazım idi bu isə əsas səbəb idi.

Baş vurdum PlayStationa. Pəhh qrup yoldaçlarıma sıraya düzülb oynamaq üçün. Mən də onlara qoşuldum və interesə oynmağı qərara aldıq. Oyun başladı və Mən və qrup yoldaşlarımdan biri. Rəqimim çox güclü idi mən onu uda bilməzdim elə belə də oldu o qalib gəldi və qorxumdan nə edəcəyimi bilmirdim. Həm cibimdə pulum yox, həm də son 20 qəpiyimi də burda qoysam o zaman gərək gecəni küçədə qalım. Nə isə daha bir şansım olduğunu eşitdim bu isə lə belə alınmadı. Məni udan rəqibim uduzsaydı mən yenidən oyuna qoşula bilırdim. Belə də oldu o uduzdu ürəyimdə isə ” Yesssssss” deyə qışqırdım. Növbə yenidən mənə çatdı , 2-ci oyunum və 1-ci hissədə uduzram bu isə çoz hal dyildi. 2-ci hissə başladı nə olursa olsun mən udmalı idim mən qalib gəlməli idim. Nəhayət 1 qol hesab 2-1 dostumun xeyirinə…

2-ci qol və mən sevinirəm am bu son deyildi… Növbəti qolu o vurduqda isə biraz heyifisləndim ama ardı var idi, mən yenidən hücma keçdim və hesabı 3-2-yə endirdim. Daha bir qol və hesab bərabərdi. Oyun davam edir İrəli getmək daha da qol vurmaq istəyirdim və bunu etdim də , 1 qol daha 4-3 mənim xeyirimə…

Oyun bitdi və digər oyunlarda isə artıq hamını uddum və qalib gəldim sevinirdim ki, pulum var əlavə 1 manat qazandım evə rahat gedə bilərəm.

Ama nə biləydim ki, bucür qalibiyyətdən sonra yolda başıma nələr gələcəy…

Ardı var.

Fikirlərinizi Yazmağı unutmayın!

Müəllif: Mukhtarov

11/05/1991 Azerbaijan, Blogger

Son 20 qəpiyim…” üçün 8 cavab

  1. bə ) qumardan xeyir gəlməz bilmirsən?..

  2. Togrul axirini cox merak etdim..1 manatin bashina ne gelecek???

  3. heee,Togrul gerek bilerdin gumardan gelenin axiri yaxwi bitmez:)

  4. Hee Nigar ne bilek , ama axirini oxusan maraqli olacaq yeqin ki))))

  5. Niyə adam dostlarından az miqdarda borc ala bilməz ki?!

Bir cavab yazın

