Togrul Muxtarov

Ən kasıb ölkədən tutmuş ən zəngin millətə qədər, istənilən cəmiyyətin irəli getməsi və inkişafı üçün açar- təhsildir. Təhsil şəxsiyyətin inkişafı üçün müthiş alətdir. Məhs təhsil sayəsində bir kəndlinin qızı həkim, şaxtyorun oğlu- şaxta direktoru və bir fəhlənin övladı isə böyük millətin prezidenti ola bilər.

Atama Məktub 10-cu hissə

2 Şərh

Atama məktub

Atama məktub

Atam Salam!

Səni salamlamaq necə də xoşdur Atam, bilirsən niyə ? Ona görə ki, mən  sənin yolunu səbirsizliklə gözləyirəm hər zamankı illərin hər zaman ki günlərin yenidən qayıtmağını istəyirəm.

Bəzən də mümkün olmayanı fikirləşmək və bunu qəbul etmək mənə çətin gəlir.

Bilirsən 1-2 gün bundan qabaq dostlarımın yanında olan zaman birinin atası ona zəng edib bir-iki şey soruşdu inan ki özümə yer tapa bilmirdim mən də o anı yaşam istərdim, təsəvvür etmək istəyirdim ki, telefon zəng çalır:

ATAM Calling…

-Mən cavab verirəm..

– Salam Ata…

–         …

Bilirsən bunu etməyim üçün o zəngin gəlməsi üçün mən nələr edərdim bunu bilirsən?

Məncə yox, heç inanmıram da…

Özümü çox piss hiss ediəm , çox yalnızam cox…

Artıq burda tək qalmaq istəmirəm, mən normal həyat yaşamaq istəyirəm. Axı niyə mən özümü yaxşıhiss eləmək istədiyim halda hər şey bir-birinin əksinə hərəkət edir, niyə hər şey bir anlıq da olsa istədiyimiz kimi olsun bir anlıq nolar Allahım nə olar???

Bu nədir bu qədər ətrafımda dostum, yoldaşım olan halda mən özümü tək hiss edirəm. Dostlar qınamayın məni ama bu həqiqətdir mən sizləri çox sevirəmsə də özümü yalnız hiss edirəm bəlkə də bu mənim ən zəif tərəfimdir. Bunu heç istəməzdim. Guya işə girmişəm əvəzində azadlğımı itirmişəm, rahatlığımı da. diyəsən artıq özümü də itiriəm  bunun belə davam etməsini istəmirəm ya mən nəyəsə STOP deməliyəm ya da kim isə mənən STOP deməlidir ama hər bir halda mnə bacarmıram.

Sənsiz bacarmıram, Anamsız bacrmıram, Bacımsız bacarmıram…

ARTIQ AYAQ ÜSTƏ DAYANMAĞI DA BACARMIRAM…

QISACASI ARTIQ TÜKƏNMİŞƏM!

Ardı var..

Hörmət əlaməti olaraq fikirlərinizi yazmağı unutmayın!

Müəllif: Mukhtarov

11/05/1991 Azerbaijan, Blogger

Atama Məktub 10-cu hissə” üçün 2 cavab

  1. deyesen evvelki 9 hisseni de oxuamli olacam🙂

Bir cavab yazın

