Togrul Muxtarov

Ən kasıb ölkədən tutmuş ən zəngin millətə qədər, istənilən cəmiyyətin irəli getməsi və inkişafı üçün açar- təhsildir. Təhsil şəxsiyyətin inkişafı üçün müthiş alətdir. Məhs təhsil sayəsində bir kəndlinin qızı həkim, şaxtyorun oğlu- şaxta direktoru və bir fəhlənin övladı isə böyük millətin prezidenti ola bilər.

Atama məktub 7-ci hissə

5 Şərh

Atama məktub

Atama məktub

Atam!

Sadəcə fikirlərimi yazmaq istəyirəm Universiteti tərk etmək istəyirəm , niyəsini bilirsən ki mən həmişə doğrluğun tərəfdarı olmuşam ona görə də

tələbəlikdə mən doğru həyata çata bilmədim. Fikirləşirdim ki, rayondayam burda  həqiqi sözə fikir verən yoxdu ama Bakı elə deyil , orda daha aydın fikirlərimi çatdıra biləcəyimi fikirləşirdim…

Düzdü fikirləşirdim ama sadəcə bunlar boş xəyallar imiş…

Ən çox səni xatırladığım an mənim zaçot deyilən semestr ərzində keçirilənlərin ümumi cavabı idi ki, o zaman mən həyatıma nifrət elədim. İl ərzində cəmi 5 qayıbım var idi dərslərdən o da ki, üzürlü səbəblərdən mənim rayona gəlməyimin səbəbi idi. bütün zaçot imtahanlara hazır idim ama məni çağırıb yalandan yola verirdilər , ama ATASI YANINDA OLANLARI (bax bu sözün altından xətt çəkdim) məndən tez yola salırdılar ama mən isə orda qalıb gözləyirdim.

Bəs mən insan deyiləm? Mən də onlar kimi tələbə deyiləm? Bəlkə onların geyindiyi paltar daha cazibədar görsənirdi? Yoox bəlkə onlar məndən daha səviyyəli və daha ağıllı idilər?

İnanırsan bu sualların cavablarının heç birini o insanlarda tapa bilməyəcəksən. Çünki həqiqətən də onlar bu deyilənlərin heç birinə cavab vermirdilər. Bilirsən bəlkə bu məktubu onlar da oxudular ama incisələr də mən yalan danışmayacam il ərzində çəkdiyim əziyyəti onlar mənim üzümə güləndə hiss edirdim ki, boşuna olan şeylər imi.

İnanırsan ki, qışqırmaq istəyirdim o zaman və bir gün bunu etdim qrup yoldaşlarımdan biri mənə yaınlaşdə guya təsəlli verirdi özü qiymətini almışdı deyənə rahat idi, mən isə hələ də gözləyirdim, gözləyirdim , gözləyirdim …

İnan özümə söz verdim ki, məndən nə istəsələr belə verməyəcəm yoxsa onlar mənim qanım çün gəzirdilər 1 il ərzində onlara o qədər sual vermishdim ki onlarin məni görməyə gözləri yox idi elə buna görə də məndən guya qisaslarını almaq istəyirdilər. Mən isə onlara şans buraxmamışdım əsas da elə o idi .

Gec oldu ama mən məqsədimə çatdım bu isə son deyildi ilk idi, ama qarşıda daha uzun yol isə məni gözləyirdi…

Ardı var…

Redaktəsiz.

Fikirlərinizi paylaşmağı unutmayın!

Müəllif: Mukhtarov

11/05/1991 Azerbaijan, Blogger

Atama məktub 7-ci hissə” üçün 5 cavab

  1. toqrul, oqxudum , inan cooox pis oldum……… ALLAH sene sebir versin ,, INAN KI HEMISHE BELE OLMAYACAQ… SENDE OZ YERINI HEYATDA TUTACAN ,,,, VE O VAXT GELECEK KI , onlarin sene ehtiyaci olacaq ,, buna inan

  2. qardashim nece deyerler qelemine quvvet cox tesirlidi yazmaga davam et

  3. Cox sag olun ezizlerim Inshallah yaxshi olacaqdir ))

  4. lap aglamagim geldi:( cox maragliiii

Bir cavab yazın

