Togrul Muxtarov

Ən kasıb ölkədən tutmuş ən zəngin millətə qədər, istənilən cəmiyyətin irəli getməsi və inkişafı üçün açar- təhsildir. Təhsil şəxsiyyətin inkişafı üçün müthiş alətdir. Məhs təhsil sayəsində bir kəndlinin qızı həkim, şaxtyorun oğlu- şaxta direktoru və bir fəhlənin övladı isə böyük millətin prezidenti ola bilər.

İlk sevgim(Həyat hekayəsi) 1-ci hissə

6 Şərh

Əziz dostlarım blogumda artıq yeni bir hekayəyə başlayıram bu hekəyə hər bir şəxsin, hər bir fərdin həyatında baş verən real hadisədir ki, mənim də həyatımda baş vermişdir. İLK SEVGİ-mdən sizlərə danışacağam. Ona görə yox ki, mən özümnnən fəxr edirəm əsas ona görədir ki, siz məni olduğum kimi tanıyasınız…

İLK SEVGİM

İLK SEVGİM

Elə isə başladıq!


Hələ uşaq idim sevginin nə olduğunu anlamaq mənim üçün həddindən artıq çətin bir şey olduğunu mənə dəfələrlə demişdilər.

Orta məktəbdə oxuyarkən məndən bir sinif aşağıda bütün oğlanların sevgisinə çevrilən bir qız vardı. Mən  3-cü sinifdə oxuyarkən məktəbdən evə qayıdanda dostum sual verdi:

Sən kimi sevirsən?

Həmin qız da yanımızdan keçib evlərinə gedirdi o anda …

Heç fikirləşmədən: Görürsən bu qızı sevirəm:)

Bu sözü dedikdən sonra sanki özümü bir alova atmış kimi idim , fikirləşirdim görəsən doğrumu dedim , yoxsa mən səhv elədim onu sevə bilməzdim axı onun sevgilisi var idi ? O məni bəyənməzdi(p.s baxmayaraq ki uşaqlıqda yaraşıqlı idim:)) bu suallar başımı xarab etmişdi artıq, onunla danışmasam belə ona bağlılıq yaranırdı məndə, özümdən asılı olmayaraq.

Sonra isə artıq arxasıyca düşməyə başladım axı ağzımdan söz çıxıb? Onu sevdiyimi demişdim bunu etməsəydim dostlarım məni necə anlayacaqdı?

Nə isə uzun sözün qısası ona kiçik bir hədiyyə də almışdım arxasıyca düşüb evlərinə kimi getmək istəyirdim ki, bibisi oğlu məni saxladı..

Burda deyibləre “MƏRDİMAZARI AXTARMAQNAN DEYİL Kİ”

Hara gedirsən ?
Mən də özümü sındırmadım yaşca ondan kiçik olsam da bunu heç vecimə də almırdım uzaq başı döyüləcəydim də

Cavabım isə: “MƏN ONU SEVİRƏM ONA GÖRƏ ONUN ARXASIYCA DÜŞMÜŞƏM BUNU ONA DEMƏK İSTƏYİRDİM”  sözüm ağzımda qaldı ki , üzümün qızardığını hiss elədim amma yenə də dediyimi deyirdim…

Oğlan 1-2 söz dedikdən sonra yolumu dəyişib evə gəldim. Qızı sevdiymi ANAMgil də bilmişdilər məni danlayırdılar ama bunlar mənim başıma onsuzda girmirdi ağlımda bir şey var idi o anda

” NƏ OLURSA OLSUN MƏN ONU SEVƏCƏYƏM VƏ O DA MƏNİ SEVƏCƏYƏ, MƏN DƏ BUNULA ÖZÜMÜ OĞLANA SÜBUT ETMİŞ OLACAM”

AĞLIMDA BUNDAN BAŞQA HEÇ NƏ YOX İDİ YALNIZ VƏ YALNIZ BU FİKİRLƏRLƏ MƏN YAŞAYIRDIM VƏ TƏBİİ Kİ BİR MÜDDƏTDƏN SONRA  “SEVDİYİM ” BURALARI TƏRK ETDİ MƏNƏ İSƏ ONU GÖLƏMƏK QALDI…

O QAYIDANDA İSƏ ….

ARDI VAR

FİKİRLƏRİNİZİ YAZMAĞI UNUTMAYIN…

Müəllif: Mukhtarov

11/05/1991 Azerbaijan, Blogger

İlk sevgim(Həyat hekayəsi) 1-ci hissə” üçün 6 cavab

  1. xa a aax ax aa a😀😀😀 he birinci ushaq sevgisi ..detskaya lubov :))))))))))))))))) suuper yazi :))))))…… ( yene bashladiidaa 1ci hisse , 2ci hisse …..😀 SEN AXIRDA BIZI OLDURECEYSEN :))))))))))))))))

  2. cooox maraqlidi:)))uwaq sevgiside olsa coox temiz ve mesumdu…Togrul,davamini sebirsizlikle gozluyurem….artiq maragimi hedefe almisan ;)))

  3. eminemki eledi …..cunki sen yazdigin movzular maraqli olur;))))

Bir cavab yazın

