Togrul Muxtarov

Ən kasıb ölkədən tutmuş ən zəngin millətə qədər, istənilən cəmiyyətin irəli getməsi və inkişafı üçün açar- təhsildir. Təhsil şəxsiyyətin inkişafı üçün müthiş alətdir. Məhs təhsil sayəsində bir kəndlinin qızı həkim, şaxtyorun oğlu- şaxta direktoru və bir fəhlənin övladı isə böyük millətin prezidenti ola bilər.

Atama məktub 5-ci hissə

7 Şərh

Əzizim  ATAM!

Necəsən Ata bilirsən ki , bu gün mənimçün çox əhəmiyyəti var çünki bu gün nəticələr məlum olacaqdı. Telefonla 1-2 ünvan demişdilər ki ora mesaj göndər və cavablarını bil, mən də göndərmişdim nəhayət axşam cavablar çıxdı ama mənə lazım olan Abituriyent3 jurnalını tapa bilmirdim ona görə bütün kəndi gəzməli olmuşdum nəhyət bir hazırlıq yoldaşımın evindən tapdım ilk nəticələrimi bilən də onlar olmuşdular sən gedəndən sonra ən çox sevindiyim hadisə idi mən Universitetə daxil olmuşdum özüdə illik ödənişsiz olan bir fakultəyə buna görə çox sevindirdim bilirsən niyə fikirləşirdim ki, illik ödəniş olsaydı mən bunu nə ödəyə bilməzdim nə də Universitetə gedəcəydim…

Bu sevincimi bibilərimə, xalalarıma kəndə məni və ailəmizi tanıyan hər kəsə demişdim yalnız evdəkilərin ANAMIN, BACIMIN və BABAMIN xəbərləri yox idi. Dostlarımı da götürüb evə getdim ki, onların da bundan xəbərləri olsun ama bunu biraz ürəkçəkici kimi etmək fikrindəydim ona görə də dostlarımnan bir plan fikirləşdim…

Dostlarımdan biri bizə gedib mənnən Anama deməliydi ki, mənim yazdığım ixtisasların balı çoxalıb və mən Universitetə girməmişəm mən də özümü elə göstərməliydim ki, guya həqiqətən də bu belədir…

Nəhayət biz evə gəldik və hər şey də plan üzrə gedirdi dostum söhbəti açdı biraz danışdı hiss elədim ki artıq evdəkilərin üzlərindəki mimikalar tamam dəyişdi mənsə bunu gözləmirdim Anamın təzyiqi yüksək olduğundan mən artıq söhbəti saxlamalı oldum və hər şeyi onlara danışdım düzdü Bacımdan bir-iki yumruq yesəm də bu artıq mənim gözümə görünmürdü çünki mən o anda uçurdum mən bunu bacarmışdım, mən artıq tələbə idim…

Sonrası başıma maraqlı hadisələr gəldi çox çətin bir yol sən demə məni çətin bir yol gözləyirmiş bundan sonra nələr oldu bir bilsən…

Ardı var

Redaktəsiz

Fikirlərinizi bildirməyi unutmayın

Müəllif: Mukhtarov

11/05/1991 Azerbaijan, Blogger

Atama məktub 5-ci hissə” üçün 7 cavab

  1. WOOOOOOOOOOOOOOOOOW SUUPER :))))))))) MENDE BU HISSLERI, TELEBE ADINA LAYIQ OLAN HISS;RI YASHAMISDIM HEMINO AN :)))))))))) SUUPER HISSLERDI .. ARXASI NE VAXT OLACAQ ?? TEZ YAZDA AAAA :))))))))))))))))))

  2. Bu hekeye mene abituriyen vaxtlarimi yadima saldi .heminki hissleri yeniden yasatdi.Buna gore saqol Toqrul. Bu abituriyentlerin coxunun basina gelen bi hekayedi ve senden arxasin gozleyirikk.:)

  3. Togrul abiteryent vaxtlari senin qeder mende heyacanli idim,inan indi qardashima gore heyacanlaniram

  4. :))))) cox maraqlidi… telebe olmaq sevinci evezedilmez bir seydi…

  5. ))) cox maraqlidir))) bir gun vaxt olanda men de oz hekayemi sene danisarsan))) cox gulmelidir menim hekayem)))

  6. Dogurdan maraqli anlar olur haminiza bir daha o sevinci yaşatdığıma görə mən də sevindim ))) Khagani narahat olma qoy o özünə əmin olsun düzələr İnşallah

  7. eslinde cox kederlendim… atana yazdigin mektuba gore…. kash yaninda olardi….

Bir cavab yazın

