Togrul Muxtarov

Ən kasıb ölkədən tutmuş ən zəngin millətə qədər, istənilən cəmiyyətin irəli getməsi və inkişafı üçün açar- təhsildir. Təhsil şəxsiyyətin inkişafı üçün müthiş alətdir. Məhs təhsil sayəsində bir kəndlinin qızı həkim, şaxtyorun oğlu- şaxta direktoru və bir fəhlənin övladı isə böyük millətin prezidenti ola bilər.

Foto…

3 Şərh

Hərdən qəribə və həm də maraqlı hadisələr çox olur, onlardan birini sizlərə danışmaq istərdim…

Bir neçə gün bundan oncə mənə bir fotoaparat vermişdilər

düzdü hal-hazırda da var ama maraq bir o qədər də yoxdu, çox sevindim ama sən demə bu apartın adapteri yox imiş🙂 mən də eləmə tənbəllik getdim adapter almağa mağazaya girdim soruşdum  aldım satıcı qayıdıb əlimdəki aparatı görüb dedi:

“Gəl sən o apratı sat mən sənə 2200AZN-ə yaxşı Fotoaparat var onu verim”

🙂 çox gülmək isədim ama ictimai yer olduğuna görə biraz özümü sıxdım təbii ki…

Səhərigün məni görən tanışlarım qayıdıb mənə nə desələr yaxşıdı:

” Sən də fotoqrafsan ? “

Cavabım isə YOX oldu

Əslində isə mən həvəskar foto çəkənlərdən biriyəm Fotoqraf olmaq isə heç ağlımdan da keçmir .

Bunu yazmaqda məqsədim isə odur ki fotoqraf dostlarım elə bilməsinlər ki, mən onların çörəyini əlindən alacam bu mənə sadəcə gülməli gəlir🙂 mən sadəcə həvəskar çəkilişçiyəm

Fikirlərinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz

Müəllif: Mukhtarov

11/05/1991 Azerbaijan, Blogger

Foto…” üçün 3 cavab

  1. Fikir verme qadasi,onsuz bizde heveskarla peshekari ayirmaq lazim deyil.Guya professional fotoqraflar ela cekirde.Hamisi heveskarliqdan bashliyiblar.Birde professionla olmaq uchun tehsil almaq lazimdir,oda ki bizim fotoqraflarin 90% den coxunda yoxdur.

  2. SALAM MƏNİM ADİM RAMCO

Bir cavab yazın

