Togrul Muxtarov

Ən kasıb ölkədən tutmuş ən zəngin millətə qədər, istənilən cəmiyyətin irəli getməsi və inkişafı üçün açar- təhsildir. Təhsil şəxsiyyətin inkişafı üçün müthiş alətdir. Məhs təhsil sayəsində bir kəndlinin qızı həkim, şaxtyorun oğlu- şaxta direktoru və bir fəhlənin övladı isə böyük millətin prezidenti ola bilər.

Atama məktub 4-cü hissə

4 Şərh

Salam olsun ATAM sənə!

Ata keçən dəfə yazdım bu gün də davam etmək istəyirəm ki, bibimin vəziyyəti pisləşdi özümüz nə edəcəyimizi bilmirdik məcbur qaldıq onu tez göndərək Ukraniyaya. Bizlər qaldıq hər şeyi yola verdik beləcə bir necə gün keçdi mən hazırlığa olduğu kimi gedirdim bacım da nişanlı vaxtı idi , Anam isə borclarının necə verəcəyini fikirləşirdi mən isə onu başa düşmək istəmirdim hər dəfə mənə : Narahat olma yaxşı olar 2 aya borclarımız qurtarar deyəndə özümdən çıxırdım səbəbi isə anamın mənə mümkün olmayan bir şey haqqında danışması idi, Əmim də söz verdi ki gedib Rusiyadan pul göndərəcəy və biz də borclarmızı bağlayarıq ama bu söz sadəcə qapıdan çıxana kimi imiş sən demə.

O biri əmim isə nə zəng etdi nə də gəlib çıxa bildi mən isə ona nifrət etməyə başlamış olurdum. Məktəbdə uşaqlar mənə qəribə baxırdı mənə guya hiss elətdirmirdilər mənə yazıq kimi baxırdılara ama mən isə bunları hiss edirdim və mənə çox təsir edirdi…

Sən gedəndən sonra bacımın nişanlısı və ata-anası bizə gəlib təsəlli verirdilər çox sağ olsunlar yaxşı insanlardılar bilirəm ki, bacım doğru ünvandadı. Hazırlığım olduğu kimi davam edirdi anamgil həmişə mənə deyərdilər oxu universitetə gir ama onların sözü mənə adi bir söz kimi gəlirdi çünki nədəns mən özümə bu barədə güvənirdim nədənsə hiss edirdim ki mən universitetə girəcəm bu hiss məndə əmnlik yaradırdı…

Uzun sözün qısası sən gedndən sonra demək olar ki sevindiyimiz gün olmurdu, yalnız bir gündən başqa o da mənim imtahanım idi bəlkə də mənim həyata bağlanışımın ilk addımı da demək olardı buna. 2008-ci ildə mən imtahan verməli idim ali məktəbə və vrdim də nəticəsi məni qane etdi və bu biraz məni təcübləndirmədi çünki əsas nəticə ümumi cavabların çıxması idi HƏYATIMIN nəticələrinin çıxması…

Ardı var

Redaktəsiz

Fikirlərinizi bildirməyi unutmayın

Müəllif: Mukhtarov

11/05/1991 Azerbaijan, Blogger

Atama məktub 4-cü hissə” üçün 4 cavab

  1. Togrul cox gozel ve tesirlendirici yazmisan,cunki real heytda olanlari yazmisan.Arzum budur,heytda butun cetinliklere qalib gelib her kesin qarshisinda uz ag olasa.Allah komek olsun

  2. cox sag ol qardash Allah razi olsun

  3. :)) COOX MARAQLI YAZIRSAN … OZUDUQCA OZUMA Q VE OXUMAQ ISTIYIEM :))))))))))))))))))

Bir cavab yazın

