Togrul Muxtarov

Ən kasıb ölkədən tutmuş ən zəngin millətə qədər, istənilən cəmiyyətin irəli getməsi və inkişafı üçün açar- təhsildir. Təhsil şəxsiyyətin inkişafı üçün müthiş alətdir. Məhs təhsil sayəsində bir kəndlinin qızı həkim, şaxtyorun oğlu- şaxta direktoru və bir fəhlənin övladı isə böyük millətin prezidenti ola bilər.

Güllərdən xəbərimiz var?

Bir şərh yazın

Hər birimiz güllərin necə və ya nəyə istifadə olunduğunu  bilirik təbii ki… Amma bu güllərin ayrı-ayrılıqda nə məna kəsb etdiyindən xəbərimiz var ???

Yoxdusa o zaman diqqətlə oxuyun çünki gərəyiniz olar.

1.QIRMIZI QIZILGÜL – MƏHƏBBƏT

2.TÜND MORUĞU QIZILGÜL – MATƏM

3.ÇƏHRAYI QIZILGÜL – MÜKƏMMƏL XOŞBƏXTLİK

4.AĞ QIZILGÜL – MƏSUMLUQ VƏ PAKLIQ

5. SARI QIZILGÜL – SEVGİNİN AZALMASI VƏ QISQANCLIQ

6. MAVİ QIZILGUL – DOSTLUQ

7. TÜND GÖY QIZILGÜL – DOSTDAN ARTIQSAN MƏNƏ

8. QARA QIZILGÜL – NIFRƏT

TİKANSIZ QIZILGÜL İLK BAXIŞDAN VURULMAQ
QÖNÇƏ QIZILGÜL İSƏ TƏMİZ HİSSLƏRİ TƏRƏNNÜM EDİR

ƏLAVƏ OLARAQ

1 . GÜL – SƏN MENIM HƏYATIMSAN
3 . GÜL – SƏNINLƏ DÜNYANIN SONUNA KİMİ GETMƏYƏ HAZIRAM
5 . GÜL – MƏN SƏNİ SEVİRƏM
7 . GÜL -NİŞAN GÜNÜ VERİLİR
9 . GÜL – MƏN SƏNƏ DOST KİMİ HÖRMƏT EDİRƏM
10 . GÜL – SƏNƏ KÖMƏK ETMƏK İSTƏYİRƏM
11 . GÜL – SƏN MƏNİM DOSTUMSAN
12 . GÜL – BIZƏ AĞIRDI, AMMA HƏR ŞEY DÜZƏLƏCƏK
13 . GÜL – SƏNƏ NİFRƏT ƏDİRƏM
14 . GÜL – SƏN MƏNİM YEGANƏ VARLIĞIMSAN
15.  GÜL – SƏN MƏNİM HÖRMƏTİMƏ LAYİQSƏN

FİKİRLƏRİNİZİ YAZMAĞI UNUTMAYIN…


Müəllif: Mukhtarov

11/05/1991 Azerbaijan, Blogger

Bir cavab yazın

