Togrul Muxtarov

Ən kasıb ölkədən tutmuş ən zəngin millətə qədər, istənilən cəmiyyətin irəli getməsi və inkişafı üçün açar- təhsildir. Təhsil şəxsiyyətin inkişafı üçün müthiş alətdir. Məhs təhsil sayəsində bir kəndlinin qızı həkim, şaxtyorun oğlu- şaxta direktoru və bir fəhlənin övladı isə böyük millətin prezidenti ola bilər.

Atama məktub

2 Şərh

Salam ATA necəsən?

Mən yaxşıyam Ata mənim üstə fikrin qalmasın düzdü çox darıxıram ama…

sən ki demisən bu bir mərhələdi gərək bundan da keçəsən sənin  sözün mənim üçün qanundu sən ki bunu bilirsən….

Ata  səni görmək istərdim ama nə yazıq ki sən indi çox uzaqdasan sənə əlim çatmır ama unutma ki bir gün mən də sənə qovuşacam, Ana da Bacı da  çox yaxşıdırlar  sənin sayəndə nə isə sözü çox uzatmayım…

Burda heç də hər şey mənim istədiyim kimi olmur sənə çox ehtiyacım olur bəzən uşaqlar rahat gəzib tozmaları məni onalrın paxıllığını çəkməyə məcbur  edir, bilirəm ki sən mənim uğurlarımı görüb çox sevinirsən elə buna görə də mən çox çalışacam və sənin istədiyin kimi olacam mən hər şey edəcəm ki Anam əziyyət çəkməsin  gördüyü əziyyəti bir də görməsin bunun üçün hər şey edəcəm ATA sən buna əmin ol elə edəcəm ki vaxtilə ehtiyacın olanda sənin yanında olmayanlar buna görə cavab versinlər , məni və ailəmizi incidənlər buna görə cavab versinlər sən narahat olma mən bu haqsızlıqların qarşısında çox sərt və bəzən də çox da kövrək birisi olacam…

Ata sözlərimin bir hissəsini sənə çatdırdım ama bununla qurtarmır ki  sənə hələ sən getdiyindən sonra olacaqlardan danışacam….

Ardı gələn sayımızda…

Fikirlərinizi yazmağı unutmayın

Müəllif: Mukhtarov

11/05/1991 Azerbaijan, Blogger

Atama məktub” üçün 2 cavab

  1. TOQRUL UREYIM PARTATDI AXI//////////////// ardi ne vaxt olacaq?

  2. 25i artiq bu meqalenin 2ci hissesini oxuya bilersen maraqli olacaq blogu izlemeye deyer

Bir cavab yazın

