Togrul Muxtarov

Ən kasıb ölkədən tutmuş ən zəngin millətə qədər, istənilən cəmiyyətin irəli getməsi və inkişafı üçün açar- təhsildir. Təhsil şəxsiyyətin inkişafı üçün müthiş alətdir. Məhs təhsil sayəsində bir kəndlinin qızı həkim, şaxtyorun oğlu- şaxta direktoru və bir fəhlənin övladı isə böyük millətin prezidenti ola bilər.

Ümid sonuncu ölür!

2 Şərh

Dostum bunu mənə yazib göndərəndə və mən də bunu oxuyanda çox təsirləndim dəfələrə oxudum hədsiz dərcədə  maraqlı olan bu kiçik  hekayə həm insanı düşündürməyə və insanda maraq oyatmağa səy göstərir ona görə də bunu mənə göndərdiyinə görə dostuma sonsuz təşəkkürümü bildirirəm və sizi də bunu oxumağa dəvət edirəm

Dörd Şam səsizcə yanırdı. Otaqda elə bir sakitlik hökm sürürdü ki, şamların aralarındakı, pıçıltı aydın eşidilirdi. Qapının arxasında dayanan uşaq səssizcə dayanaraq onların söhbətini dinləyirdi.

Birinci Şam: “Mən sülhəm” ancaq heç kim mənim yanmağıma kömək etmək istəmir. Ətrafıma işıq saçmağa çalışsamda, bilirəm ki, sönəcəyəm, dedi və səssizcə söndü…

İkinci Şam: “Mən səmimiyyətəm” ancaq diəsən, mənə heç kimin ehtiyacı yoxdur. Artıq yanmağımın da bir mənası qalmadı, dedi və sönərək qaranlıqlara qərq oldu…
Üçüncü Şam isə: “Mən sevgiyəm” ancaq ətrafima işıq sacmağıma gücüm qalmadı. İnsanlar məni özlərindən uzaqlaşdırmağa çalışırlar. İndi onlar öz yaxınlarını da sevirlər, deyərək bir göz qırpımında sönüb getdi…
Pıcıltıların kəsildiyini görən uşaq içəri girdi, sönmüş şamlara baxaraq hönkür-hönkür ağlamağa başladı.
Dördüncü Şam yumşaq bir səslə uşağa təskinlik verərək: Qorxma nə qədər ki, mən yanıram heç bir Şam sönə bilməz. Çünki mən “Ümüdəm” dedi. Gözləri parıldayan uşaq “Ümüd” şamını götürərək o biri şamları yandırdı.

Qoy daxilinizdəki “Ümüd” şamı heç vaxt şönməsin..!

Müəllif: Mukhtarov

11/05/1991 Azerbaijan, Blogger

Ümid sonuncu ölür!” üçün 2 cavab

  1. biz bu metni 6 sinifde kecmisik eladir

Bir cavab yazın

